Košík je prázdny
Kategória tovaru

Stratégia a taktika predaja - Čeněk Tim Šlapák


Stratégia a taktika predaja pokrýva komplexný pohľad na zručnosti, prístupy a správanie predajcu, potrebné dnes pre úspech predajného cyklu a obchodného prípadu.
Vaša cena 15,50
Vaša cena bez DPH 12,92
 
Dostupnosť Skladom 3 ks
Odosielame v pondelok 6.5.

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Stratégia a taktika predaja pokrýva komplexný pohľad na zručnosti, prístupy a správanie predajcu, potrebné dnes pre úspech predajného cyklu a obchodného prípadu. Predajné know-how jedného z najskúsenejších profesionálov z obchodnej teórie a praxe je tu zdieľané zrozumiteľnou formou, vychádza z jeho dlhoročného úspešného pôsobenia v predaji az jeho štúdií a praktického aplikovania modernej psychológie.

Skúsený, ale aj začínajúci predajca tu prehľadne a na jednom mieste nájde všetky nástroje z pomyselnej profesijnej tašky predajcu. Jednotlivé kapitoly na seba logicky nadväzujú tak, aby popisovali postup celým predajným cyklom. Je tu ukázaná dôležitosť znalosť a vedieť použiť nástroje predávania ako taktickú oblasť, a rovnako tak nezanedbávať strategickú časť tejto dôležitej činnosti. V knihe sú uvedené zodpovedajúce príklady z praxe skúseného profesionála, ktoré umožňujú čitateľovi hlbšie a citlivejšie vnímať vyskúšané praktiky.

Okrem odporúčaní ohľadom všetkých nástrojov profesijnej tašky potrebných na dodržiavanie pravidiel predávania, poskytuje autor tiež komplexné rady z pohľadu psychológie - aby predajca nezabúdal vnímať seba a ostatných okolo seba a tiež dôležitosť zapojenia emočnej inteligencie pri jednaní. K poznaniu seba a ostatných sú tu uvedené vybrané typológie a vysvetlenia, ako ich použiť na nadviazanie dobrého vzťahu, získanie potrebných informácií, poznanie potrieb klientov, voľby presvedčivého prezentovania riešení a docieľovania súhlasu na uzavretie predaja.

Odporúčania v mnohých častiach tejto publikácie sú dôležité nielen pre úspech v predaji, ale aj pre získavanie súhlasu pri vedení ľudí, pri jednaní medzi partnermi, rodičmi a deťmi aj kdekoľvek inde v profesnom či osobnom živote. Pomáhajú predajcom získavať viac obchodných príležitostí, mať lepšie vzťahy so zákazníkmi, dodávateľmi, kolegami a nadriadenými, dosahovať výborné obchodné výsledky, udržiavať nadpriemerný príjem, a pritom žiť úspešný život plný vnútorného pokoja, spokojnosti a radosti z vykonanej práce.


Parametre

Autor: Čeněk Tim Šlapák