Košík je prázdny
Kategória tovaru

Úspešná realizácia stratégie a strategického plánu


Kniha skúsených autorov sa venuje kľúčovému faktoru úspešnosti každej organizácie, ktorým je kvalitná realizácia stratégie.
Vaša cena 11,40
Vaša cena bez DPH 9,50
 
Dostupnosť Skladom 3 ks
Odosielame vo štvrtok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Kniha skúsených autorov sa venuje kľúčovému faktoru úspešnosti každej organizácie, ktorým je kvalitná realizácia stratégie. Dobrá stratégia sama o sebe nestačí. Rovnako dôležitá, ak nie dôležitejšia, je jej úspešná realizácia. Skúsenosti z hospodárskej praxe i poznatky z odbornej literatúry však preukazujú, že až v polovici prípadov končí realizácia stratégie neúspechom s negatívnymi dopadmi na výkonnosť organizácií. Publikácia je rozčlenená do troch častí. V prvej časti sa autori venujú základným poznatkom strategického riadenia a tvorbe stratégie. V druhej časti práce sa zameriavajú na základné aspekty realizácie stratégie. Najprv je stručne charakterizovaná náplň realizácie stratégie a význam jej úspešnosti. Ďalej sú popísané ako prekážky či bariéry úspešnej realizácie stratégie, tak faktory, ktorých skvalitnenie zvyšuje významne úspešnosť realizácie. Značná pozornosť sa potom sústreďuje na modely a nástroje podpory realizácie stratégie, zahŕňajúce všeobecné rámcové modely, strategické mapy, metodiku Balanced Scorecard, riadenie portfólia projektov a manažment zmeny. Vlastné ťažisko knihy predstavuje tretiu časť zameranú na integrovaný model realizácie stratégie, ktorého základom sú tri skupiny aktivít. Prvú skupinu tvoria základné aktivity tohto modelu: tvorba, resp. aktualizácia stratégie, tvorba podnikateľského plánu, spracovanie implementačných plánov a vlastná realizácia stratégie. Druhá skupina zahŕňa aktivity spojené s vytváraním predpokladov pre úspešnú realizáciu stratégie. Ide predovšetkým o tvorbu komplexného systému riadenia výkonnosti organizácie. Tretiu skupinu tvoria priebežné realizačné aktivity, zahrňujúce komunikáciu, koordináciu, monitorovanie externého okolia a monitorovanie a hodnotenie priebehu realizácie stratégie. Cennou súčasťou sú aj prílohy obsahujúce prípadové štúdie realizácie stratégie, charakteristiku tvorby a uplatnenia scenárov pri strategickom plánovaní a uplatnenie počítačovej podpory pri generovaní a testovaní možných spôsobov zvyšovania efektívnosti realizácie stratégie.