Košík je prázdny
Kategória tovaru

Základy marketingu


Ak chcete pochopiť základné princípy marketingu, potom držíte v ruke správnu knihu.
Vaša cena 16,90
Vaša cena bez DPH 14,08
 
Dostupnosť Skladom 3 ks
Odosielame vo štvrtok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Ak chcete pochopiť základné princípy marketingu, potom držíte v ruke správnu knihu. Bola vytvorená v úzkej spolupráci s poprednými odborníkmi z praxe. Autori na čele s vedúcim katedry marketingu FPH VŠETKO Miroslavom Karlíčkom zrozumiteľne a čítavo približujú začínajúcim marketérom, ako marketing funguje a ako ho možno využívať v konkurenčnom boji. Kniha čitateľov vedie tiež k tomu, aby každý poznatok rovno uplatnili v rámci svojho vlastného marketingového projektu. Druhé vydanie knihy je kompletne prepracované a doplnené o najnovšie trendy z odboru. Nechýba ani celý rad príkladov z praxe. V knihe nájdete odpovede na najdôležitejšie otázky: Čo je to vlastne marketing a prečo je podstatný pre úspech každej firmy? Čo je marketingové prostredie a ako ho možno skúmať? Akú marketingovú stratégiu zvoliť? Ako vytvoriť ten správny „produkt“, akú mu dať cenu, ako ho propagovať a ako zaistiť jeho dostupnosť?