Vaša cena | 4,70 € |
Vaša cena bez DPH | 3,92 € |
Dostupnosť | Skladom 5 ks |
Odosielame vo štvrtok |
Americký Gallup zaujíma popredné svetové miesto v oblasti výskumu verejnej mienky. Dvaja jeho špičkoví odborníci, ktorí napísali túto knihu, používajú jednoduchú metaforu vedra a naberačky, aby ohodnotili, či náš kontakt s inými ľuďmi (partnermi, priateľmi, spolupracovníkmi alebo napríklad úplne cudzími ľuďmi) prispieva k naplneniu nášho vedra, teda k intenzívnejšiemu za intenzívnejšiemu či z neho naopak uberá, teda spôsobuje, že prežívame negatívne. Jadrom knihy je presvedčenie, že aj tie najnepatrnejšie interakcie ovplyvňujú naše vzťahy, produktivitu, zdravie a dĺžku života. Autori za pomoci zaujímavých faktov, výskumov, stratégií a príbehov ukazujú, ako sa v práci aj v živote cítiť lepšie a ako k tomu dopomôcť druhým. Kniha je doplnená sprievodcom pre tých, ktorí chcú jej myšlienky uplatniť v tímoch a organizáciách. Aké plné je tvoje vedro? bol najúspešnejšou publikáciou v rebríčku New York Times a predstavuje jednu z najpredávanejších kníh nakladateľstva spoločnosti Gallup.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov