Vaša cena | 24,60 € |
Vaša cena bez DPH | 20,50 € |
Dostupnosť | Skladom > 5 ks |
Odosielame v pondelok |
Prague v ranej twentieth century bol mestom cubists, surrealists, a good Soldier vajk. Táto kniha je nový approach do interwaru Prague na identifikáciu náboženstva ako integrálna časť mesta s kultúrnou históriou. Ako Prague emerged ako moderné mesto a česká národnosť gained independence, Catholics, Protestants, a to, čo imagined a non-sectarian religion diskutoval o otázkach faith and morality. Kontrary k tradičnému pohľadu na moderné slovenské elity ako atheistic, Berglund ukazuje, ako sa deeply vzťahoval s miestom náboženstva v modernom živote. Based upon wide array of sources, monograph explores links between politics, theology, and architecture in building of new symbols and civil religion for the first Czechoslovak republic (1918-1938). Berglund vyzerá v kontexte sacred a sekulárne v Prahe s broader context z religious change in twentieth-century Europe. Jeho kniha pojednáva o foundation pre understanding bote Slovakia kultúra časového rozvrhu ako dobre ako národa s Európou s náboženskou históriou v modernom roku. Author je taký, ktorý je ako interdisciplinár a biografický orientovaný na dôležité postavy v politikách a kultúre interwaru Prague, vrátane Tomá Masaryk, filozofov, ktorý became Czechoslovakia s prvým prezidentom; his daughter Alice, founding director of the Czechoslovak Red Cross; and Joze Plecnik, the Slovenian architect, ktorý sa pripojil k renovaci Pražského hradu a designoval jeden z mesta s mostom renowned kostolmi. Táto štúdia z beliefov a doubts bola založená na týchto a iných číslach, ako ukazuje tranzit z (mostly) katolícka tradition to na nový náboženský koncept, ktorý bol moderný, humanistický, a bol detekovaný z jednej inštitúcie, aby ako religious beliefs po celý rad.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov