Košík je prázdny
Kategória tovaru

CI.SK 1990-2007 /česky/ - Alan Záruba


Kniha CI.CZ 1990 - 2007 (Firemný štýl v Českej republike) zoznamuje odbornú i laickú verejnosť s výberom toho najlepšieho, čo v Českej republike za vyššie uvedené obdobie v oblasti Corporate Designu vzniklo. Autori …
Vaša cena 43,30
Vaša cena bez DPH 36,08
 
Dostupnosť Skladom 1 ks
Odosielame vo štvrtok 23.5.

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Kniha CI.CZ 1990 - 2007 (Firemný štýl v Českej republike) zoznamuje odbornú i laickú verejnosť s výberom toho najlepšieho, čo v Českej republike za vyššie uvedené obdobie v oblasti Corporate Designu vzniklo.

Autori tejto knihy, Michal Richtr a Alan Záruba, zahrnuli do vybraného súboru projekty, ktoré sa stali významnými tým, že si z rôznych dôvodov vydobyli príkladné postavenie. Nejedná sa len o projekty firemného štýlu veľkých českých firiem, bánk alebo finančných inštitúcií s medzinárodným dosahom, ale aj o projekty vizuálnej prezentácie menších podnikov, neziskových organizácií, kultúrno-vzdelávacích a spoločenských inštitúcií alebo českých miest a krajov.

Súhrn 38 projektov je v úvodnej časti publikácie doplnený o tematickú historickú štúdiu a podrobnú metodiku práce odborníkov, ktorí sa tvorbou a rozvojom jednotného vizuálneho štýlu u nás profesionálne zaoberajú. Kniha obsahuje aj stručnú biografiu jednotlivých dizajnérov a terminologický slovník vybraných pojmov.

Publikácia CI.CZ 1990 - 2007 sprostredkováva tak prvýkrát našej verejnosti tému, ktorá je stále viac populárna, ale zatiaľ nedostatočne odborne komunikovaná.


Parametre

Autor: Michal Richtr, Alan Záruba