Vaša cena | 7,30 € |
Vaša cena bez DPH | 6,08 € |
Dostupnosť | Skladom > 5 ks |
Odosielame vo stredu |
Koncepčné riešenie druhého dielu predkladanej učebnice nemeckého jazyka "Firma" zostáva rovnaké ako pri prvej časti. Hlavným prvkom je aj naďalej aktuálny príbeh česko-nemeckej firmy, ktorý kopíruje jednotlivé podnikové činnosti tak, ako ich postupne prináša bežná podniková realita. Zatiaľ čo v prvom diele sa autori zaoberali problematikou zakladania podniku, venuje sa druhý diel jeho každodennej činnosti. Užívateľ sa tak postupne zoznámi s problematikou financovania, logistických procesov, marketingu, obchodného styku, a to predovšetkým obchodných rokovaní a korešpondencie. Logický záver potom tvorí kapitola „ročná závierka“, teda zhrnutie a vyhodnotenie činnosti firmy počas jedného obchodného roka. Jednotlivé kapitoly začínajú vždy aktuálnym príbehom (časť A), sú doplnené článkami a cvičeniami k danej téme (časť B), nasledujú slovíčky (časť C) a kontrolné testy (časť D). Oba diely učebnice sú určené predovšetkým pre výučbu na vysokých školách so zameraním na problematiku ekonómie, manažmentu a marketingu, ale aj pre pokročilých poslucháčov stredných škôl ekonomického zamerania (obchodná akadémia, podnikateľské školy atď.), pre inštitúcie orientované na podnikateľské a manažérske kurzy av neposlednom rade pre slovenských zamestnancov firiem z nemecky hovoriacich oblastí pôsobiacich v Českej republike.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov