Košík je prázdny
Kategória tovaru

Firma II - Nemčina pre podnikový manažment


Koncepčné riešenie druhého dielu predkladanej učebnice nemeckého jazyka "Firma" zostáva rovnaké ako pri prvej časti.
Vaša cena 7,30
Vaša cena bez DPH 6,08
 
Dostupnosť Skladom > 5 ks
Odosielame vo stredu

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Koncepčné riešenie druhého dielu predkladanej učebnice nemeckého jazyka "Firma" zostáva rovnaké ako pri prvej časti. Hlavným prvkom je aj naďalej aktuálny príbeh česko-nemeckej firmy, ktorý kopíruje jednotlivé podnikové činnosti tak, ako ich postupne prináša bežná podniková realita. Zatiaľ čo v prvom diele sa autori zaoberali problematikou zakladania podniku, venuje sa druhý diel jeho každodennej činnosti. Užívateľ sa tak postupne zoznámi s problematikou financovania, logistických procesov, marketingu, obchodného styku, a to predovšetkým obchodných rokovaní a korešpondencie. Logický záver potom tvorí kapitola „ročná závierka“, teda zhrnutie a vyhodnotenie činnosti firmy počas jedného obchodného roka. Jednotlivé kapitoly začínajú vždy aktuálnym príbehom (časť A), sú doplnené článkami a cvičeniami k danej téme (časť B), nasledujú slovíčky (časť C) a kontrolné testy (časť D). Oba diely učebnice sú určené predovšetkým pre výučbu na vysokých školách so zameraním na problematiku ekonómie, manažmentu a marketingu, ale aj pre pokročilých poslucháčov stredných škôl ekonomického zamerania (obchodná akadémia, podnikateľské školy atď.), pre inštitúcie orientované na podnikateľské a manažérske kurzy av neposlednom rade pre slovenských zamestnancov firiem z nemecky hovoriacich oblastí pôsobiacich v Českej republike.