Publikácia sa zaoberá formatívnym hodnotením v škole. Ide o kvalitatívne hodnotenie, ktorého účelom je priniesť žiakom užitočnú informáciu o ich aktuálnom stave vedomostí a zručnosti s cieľom zlepšiť ich výsledky a naučiť žiakov prijímať hodnotenia ako prirodzenú súčasť života. Kniha si kladie za cieľ zorientovať čitateľov v aktuálnych trendoch hodnotenia žiakov a témach, ako je stanovovanie kritérií hodnotenia, poskytovanie spätnej väzby, práca s chybou, rozvoj sebahodnotenia a rovesníckeho hodnotenia. V porovnávacom kontexte poukazuje na hlavné cesty rozvoja formatívneho hodnotenia a na možnosti ich využitia pri zvyšovaní kvality výučby na českých školách. Teória je doplnená ukážkami s konkrétnymi nástrojmi a technikami formatívneho hodnotenia, príkladmi z praxe a autentickými výrokmi učiteľov a žiakov. To všetko by malo pomôcť previesť teoretické poznatky do každodennej praxe.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov