Košík je prázdny
Kategória tovaru

Metódy komplexného hodnotenia podniku


Publikácia veľmi prehľadne predstavuje a analyzuje metódy komplexného hodnotenia podniku.
Vaša cena 25,70
Vaša cena bez DPH 21,42
 
Dostupnosť Skladom 1 ks
Odosielame vo štvrtok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Publikácia veľmi prehľadne predstavuje a analyzuje metódy komplexného hodnotenia podniku. Komplexné informácie načerpajú nielen manažéri, podnikatelia, ale aj študenti ekonomických či finančných odborov. V knihe čitatelia nájdu najčastejšie používané metódy, informácie o ich konštrukcii a vzniku. Kniha sa zaoberá celkovým podnikovým prostredím, zhŕňa ciele podniku a primárne sa zaoberá hlavným cieľom podniku – rast hodnoty pre akcionárov. Ďalej odkazuje na Management by Objectives. Zaoberá sa ďalej finančnou analýzou podľa Schmallenbachovej spoločnosti, modely jednofaktorovej analýzy, risk index modely, viacrozmernou diskriminačnou analýzou, modely podmienenej pravdepodobnosti a modely benchmarkingové. Ďalej zahrnie modely založené na využití umelých neurónových sietí s učiteľom a umelých neurónových sietí bez učiteľa. Jednotlivé kapitoly sú zhrnutím doterajšieho poznania, metodikou tvorby týchto modelov, konkrétne používané príklady a hodnotenie výhod a nevýhod metód. Niekoľko kapitol obsahuje modely vytvorené autormi publikácie (predovšetkým potom modely založené na umelých neurónových sieťach).