Vaša cena | 25,70 € |
Vaša cena bez DPH | 21,42 € |
Dostupnosť | Skladom 1 ks |
Odosielame vo štvrtok |
Publikácia veľmi prehľadne predstavuje a analyzuje metódy komplexného hodnotenia podniku. Komplexné informácie načerpajú nielen manažéri, podnikatelia, ale aj študenti ekonomických či finančných odborov. V knihe čitatelia nájdu najčastejšie používané metódy, informácie o ich konštrukcii a vzniku. Kniha sa zaoberá celkovým podnikovým prostredím, zhŕňa ciele podniku a primárne sa zaoberá hlavným cieľom podniku – rast hodnoty pre akcionárov. Ďalej odkazuje na Management by Objectives. Zaoberá sa ďalej finančnou analýzou podľa Schmallenbachovej spoločnosti, modely jednofaktorovej analýzy, risk index modely, viacrozmernou diskriminačnou analýzou, modely podmienenej pravdepodobnosti a modely benchmarkingové. Ďalej zahrnie modely založené na využití umelých neurónových sietí s učiteľom a umelých neurónových sietí bez učiteľa. Jednotlivé kapitoly sú zhrnutím doterajšieho poznania, metodikou tvorby týchto modelov, konkrétne používané príklady a hodnotenie výhod a nevýhod metód. Niekoľko kapitol obsahuje modely vytvorené autormi publikácie (predovšetkým potom modely založené na umelých neurónových sieťach).
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov