Košík je prázdny
Kategória tovaru

Obchodné vojny a pozície SR


"Pojem "obchodnej vojny" plní v poslednej dobe stránky tlače ako nová hrozba pre svetový obchod, spájaná najmä s nástupom americkej administratívy na čele s prezidentom Trumpom.
Vaša cena 6,70
Vaša cena bez DPH 5,58
 
Dostupnosť Skladom > 5 ks
Odosielame vo štvrtok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

„Pojem „obchodné vojny“ plní v poslednej dobe stránky tlače ako nová hrozba pre svetový obchod, spájaná najmä s nástupom americkej administratívy na čele s prezidentom Trumpom. Zabúda sa pritom, že „voľný svetový obchod“ je bohužiaľ len chiméra, o ktorej mnohí radi hovoria, ale nikto ju neprevádzkuje v praxi. Je to bohulivá predstava, ktorá v novodobej spoločnosti nebola nikdy naplnená. Je to teoretická cesta k všeobecnej prosperite, na ktorej bohužiaľ číhajú mnohé úskalia.“ Píše a zároveň vysvetľuje, prečo tomu tak je, vo svojej novej knihe ekonómka Stanislava Janáčková. V publikácii, ktorá je rozdelená do piatich kapitol, autorka realisticky a bez zbytočných ideologických klišé popisuje teóriu a prax svetového obchodu, analyzuje obchodný vzťah USA a Číny aj fenomén európskeho zaostávania v unifikačnej pasci a na dátach dokladá, kto sú víťazi a porazení súčasnej podoby svetového obchodu. A čo z toho plynie pre nás? Ako si na tom v multipolárnom obchodnom svete stojí Česká republika a akým čelí hrozbám? K odpovediam na tieto otázky autorka dospieva v závere knihy.


Parametre

Autor: Stanislava Janáčková