Košík je prázdny
Kategória tovaru

Oskarova prvouka 2 - farebný pracovný zošit


Nový pracovný zošit pre 2. ročník je vytvorený k existujúcej učebnici Ja a môj svet 2.
Vaša cena 4,90
Vaša cena bez DPH 4,08
 
Dostupnosť Skladom > 5 ks
Odosielame v utorok 14.5.

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Nový pracovný zošit pre 2. ročník je vytvorený k existujúcej učebnici Ja a môj svet 2. Každý vyučujúci si tak bude môcť zvoliť, či v 2. a 3. ročníku bude využívať existujúce učebnice Ja a môj svet 2 a 3 s pôvodnými pracovnými zošitmi, alebo s Oskarom. Objavujeme a spoznávame s Oskarom pre 2. ročník s ôsmimi výhodami: 1. ZROZUMITEĽNÉ ZADANIA: Piktografické zadania prechádzajú najskôr do stručných textových zadaní, ktoré sa následne rozvíjajú primerane nadobúdaným čitateľským schopnostiam žiakov. 2. MYŠLIENKOVÉ MAPY: S pomocou myšlienkovej mapy si žiaci na začiatku každej kapitoly uvedomia, čo už poznajú a čo ich čaká. Na konci kapitoly im potom poslúži na zopakovanie a utriedenie nadobudnutých znalostí. 3. APLIKÁCIA ČÍTANIE S POROZUMENÍM: Žiaci sú vedení k uplatňovaniu a rozvíjaniu čitateľských zručností – sú zaraďované ako žiakom známe cvičenia z 1. ročníka (napr. otázky ÁNO/NIE), tak pokročilejšie cvičenia, napr. oprava Oskarových rozprávaní. 4. POUŽÍVANIE SAMOLEPIEK: Zábavnou formou lepenia samolepiek sa žiaci učia priraďovať vhodné obrázky k textu, orientovať sa v tabuľke alebo dopĺňať jednoduché schémy. 5. POKUSY: V rámci MIUč+ sú k dispozícii hneď dve sady pokusov: Oskarove pokusy 1 (pre 1. – 2. ročník) a Oskarove pokusy 2 (pre 2. – 3. ročník). Všetkých 20 pokusov je pripravených tak, aby ich žiaci mohli vykonávať samostatne. 6. MIUč+: Interaktívna verzia obsahuje elektronickej verzie pracovného zošita Oskarova prvouka 2 a učebnice Ja a môj svet 2 a bohatý interaktívny obsah vrátane fotografií, videí a sád pokusov. 7. VEDENIE K ROZVOJU ZRUČNOSTÍ: Spolu s poznávaním preberanej látky vedú pravidelne zaraďované cvičenia k rozvoju priestorovej orientácie žiakov, nadobúdaniu argumentačných schopností, vnímaniu emócií, k praktickému využívaniu matematiky a získavaniu ďalších kľúčových zručností. 8. FORMATÍVNE HODNOTENIE: Zaradenie vzdelávacích tvrdení žiakom napomáha k formulovaniu a zhodnoteniu vlastných schopností a zručností, a tým k nastaveniu základov formatívneho hodnotenia. NNS2A94