Košík je prázdny
Kategória tovaru

Oskarova prvouka 3 - farebný pracovný zošit


Nový plnefarebný pracovný zošit je určený ako hlavný materiál do výučby prvouky, ktorý je vhodné využívať s existujúcou učebnicou Ja a môj svet 3 (pracovné zošity obsahujú odkazy na zodpovedajúce strany …
Vaša cena 5,10
Vaša cena bez DPH 4,25
 
Dostupnosť Skladom 1 ks
Odosielame v utorok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Nový plnefarebný pracovný zošit je určený ako hlavný materiál do výučby prvouky, ktorý je vhodné využívať s existujúcou učebnicou Ja a môj svet 3 (pracovné zošity obsahujú odkazy na zodpovedajúce strany učebnice). Objavujeme a spoznávame s Oskarom pre 3. ročník s deviatimi výhodami: 1. ZROZUMITEĽNÉ ZADANIE: Textové zadanie sa naďalej rozvíjajú primerane nadobúdaným schopnostiam žiakov. 2. MYŠLIENKOVÉ MAPY: S pomocou úvodnej myšlienkovej mapy si žiaci na začiatku každej kapitoly uvedomia, čo už poznajú a čo ich čaká. Na konci kapitoly sa k úvodnej myšlienkovej mape vracajú a ujasňujú si, čo nové sa dozvedeli. Žiaci sú postupne vedení k samostatnej tvorbe myšlienkových máp. 3. APLIKÁCIA ČÍTANIE S POROZUMENÍM: So vstupom do 3. ročníka papagáj Oskar postupne „odovzdáva štafetu“ chlapcovi Hugovi a jeho kamarátom. Zručnosti a znalosti sú predstavované v textoch zachytávajúcich reálne situácie blízke uvažovaniu tretiakov. Žiaci pri práci s textami opakovane uplatňujú a postupne rozvíjajú čitateľské zručnosti. Samostatne vyhľadávajú a vyznačujú kľúčové slová a podstatné informácie, ďalej s nimi pracujú, odpovedajú na otázky, tvoria si vlastný názor a diskutujú o ňom. Zaraďované sú ako cvičenia žiakom známe z 1. a 2. ročníka, tak pokročilejšie cvičenia osvedčené v materiáloch Som čitateľ. 4. POUŽÍVANIE SAMOLEPIEK: Zábavnou formou lepenia samolepiek sa žiaci učia priraďovať vhodné obrázky k textu, orientovať sa v tabuľke alebo dopĺňať schémy. 5. POKUSY: V rámci MIUč+ je k dispozícii sada pokusov: Oskarove pokusy 2 (pre 2. – 3. ročník). Všetky pokusy sú pripravené tak, aby ich žiaci mohli vykonávať samostatne. 6. MIUč+: Interaktívna učebnica obsahuje elektronické verzie pracovného zošita Oskarovho prvouka 3 a učebnice Ja a môj svet 3 a bohatý interaktívny obsah vrátane fotografií, videí a sád pokusov. 7. VEDENIE K ROZVOJU ZRUČNOSTÍ: Spolu s poznávaním preberanej látky vedú pravidelne zaraďované cvičenia k rozvoju orientácie na mapách a plánoch, práce s tabuľkami, nadobúdanie argumentačných schopností, vnímanie emócií, praktickému využívaniu matematiky, získavaniu finančnej gramotnosti a ďalších kľúčových zručností. 8. FORMATÍVNE HODNOTENIE: Základy formatívneho hodnotenia žiaci budujú na konci každej kapitoly vyhodnocovaním, čo nové dokážu. K tomu využívajú tzv. vzdelávacie tvrdenia, ktoré sú formulované s pomocou jasných pojmov: dokážem rozprávať, vymenovať, pomenovať alebo popísať. Žiaci vykonávajú sebahodnotenie úrovne svojich zručností a znalostí, ktoré je preukázateľné a overiteľné. 9. VEDENIE K SAMOSTATNEJ TVORBE ZÁPISOV: Priebežne zaraďované cvičenia na aplikáciu čítania s porozumením vedú žiakov k zručnosti vyhodnotiť, ktoré najpodstatnejšie informácie tvoriace základné učivo sú vhodné na zápis do zošita. K tomu im od 4. kapitoly ďalej napomáhajú úlohy na dotváranie zápisov, ktoré si tvoria chlapec Hugo. Žiaci sa tak pripravujú na nasledujúce ročníky, kde sú vyžadované samostatné porozumenie textom a tvorba zápisov. Viac informácií sa dozviete na stránkach nns.cz/amos . NNS3A-94