Košík je prázdny
Kategória tovaru

Scaling Up - Ako to len pár firiem zvládne... A prečo ostatní nie


Najdôležitejšie prekážky rastu a prosperity firiem sú väčšinou interného charakteru a môžu byť odstránené cielenými krokmi a často bez externých finančných zdrojov.
Vaša cena 16,80
Vaša cena bez DPH 14,00
 
Dostupnosť Skladom > 5 ks
Odosielame v pondelok 20.5.

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Najdôležitejšie prekážky rastu a prosperity firiem sú väčšinou interného charakteru a môžu byť odstránené cielenými krokmi a často bez externých finančných zdrojov. Práve v čase zásadných výziev spôsobených digitalizáciou (Priemysel 4.0, umelá inteligencia, atď.) a pandémiou Covid-19 potrebujú ako mladé rastúce, tak etablované firmy správne impulzy a pragmatické, ľahko implementovateľné nástroje, aby boli schopné na jednej strane prežiť otrasy narastajúcu medzinárodnú konkurenciu a na druhej strane umožňovať svojim manažérom rýchlo sa prispôsobovať novým okolnostiam. Agilita je potrebná a dopytovaná. Zároveň sa zdá, že si „start-upy“ prenajali všetky kľúčové témy budúcnosti pre seba. Zároveň 9 z 10 novozaložených firiem skrachuje počas prvých piatich rokov ich existencie. Preto množstvo start-upov samé o sebe nestačí na dostatočný rast našej ekonomiky. Až keď start-up dokáže prerásť do úspešného Scale-upu, môže sa prejaviť jej ekonomický prínos. Kniha „Scaling Up – Ako to len pár firiem zvládne…A prečo ostatní nie“ sa môže stať vašim nepostrádateľným pomocníkom a radcom v rozvoji a udržaní podnikania. Cieľom tejto knihy je pomôcť vám obrátiť to, čo vám pripadá ako „kotva, ktorá brzdí“, do vnímania „vetra v chrbte“ - vytvoriť spoločnosť, kde zamestnanci sú spokojní a naozaj aktívni; kde zákazníci vám pomáhajú robiť váš marketing a kde každý zarába zodpovedajúce peniaze. Na dosiahnutie tohto cieľa sa Scaling Up zameriava na štyri hlavné oblasti rozhodovania, ktoré musí mať každá spoločnosť správne: ľudia, stratégie, exekúcie a hotovosť. Kniha obsahuje množstvo nových jednostránkových nástrojov vrátane aktualizovaného Jednostránkového strategického plánu a Rockefeller Habits Checklist™, ktoré viac ako 40 000 firiem po celom svete využilo na svoj úspešný rozvoj a rast – od veľkosti jednotiek miliónov až po miliardy dolárov.


Parametre

Autor: Verne Harnish