Košík je prázdny
Kategória tovaru

Učiteľ a práca s triedou


Základom kvalitnej výučby je dobre zvládnuté riadenie triedy. Každý učiteľ teda musí byť aj schopným manažérom, veď jeho „tím“ číta mnohokrát aj tridsať žiakov.
Vaša cena 22,60
Vaša cena bez DPH 18,83
 
Dostupnosť Skladom > 5 ks
Odosielame v pondelok 27.5.

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Základom kvalitnej výučby je dobre zvládnuté riadenie triedy. Každý učiteľ teda musí byť aj schopným manažérom, veď jeho „tím“ číta mnohokrát aj tridsať žiakov. Publikácia zameraná na triedny manažment prináša inšpirácie, na akých zásadách postaviť efektívne vedenie triedy, ako správne nastaviť pravidlá v triede, ako využiť rituály a rutinu na sprehľadnenie vyučovania a ako pracovať s emóciami v triede. Obsah publikácie Triedny manažment alebo Aby to pri vyučovaní fungovalo Triedny manažment ponúka mnoho cenných nástrojov pre vytvorenie takých podmienok vo vyučovaní, v ktorých by vyučujúci mohli so svojimi žiakmi nadviazať dobré vzťahy a ktoré by žiakom umožnili dobre sa učiť. Triedny manažment v prvom rade znamená preventívne organizovanú prípravu a vhodné vedenie výučby. Tento príspevok sa venuje najdôležitejším nástrojom triedneho manažmentu, a to pravidlám a ich dodržiavaniu. Na príkladoch z praxe sú popísané dôležité kroky na to, aby sa pravidlá a ich dodržiavanie podarilo úspešne zaviesť aj vo veľmi ťažkej triede. Učitelia a učiteľky ako sprievodcovia pre rozvoj a rast Cieľom všetkých učiteľov je rozvoj kvality vzdelávania i škôl. Jednou z ciest k dosiahnutiu tohto cieľa je tiež obohatenie prevládajúceho kontextu inštrukcií o vzťahovú rovinu. Pri tom je nutné vedieť, ako fungujú negatívne emócie v triede a ako funguje trieda ako komplexný systém. Až potom je možné uplatňovať pravidlá triedneho manažmentu, usilovať sa o motiváciu a zapojenie aj nespolupracujúcich, tzv. problémových žiakov. Nasledujúci článok prináša základné predstavenie problematiky, vrátane príkladov z praxe. Triedne pravidlá Pre správne riadenie triedy je zásadné nastavenie a dodržiavanie pravidiel ako zo strany žiakov, tak zo strany učiteľa. Aby pravidlá triedy fungovali a žiaci boli ochotní ich dodržiavať, je nevyhnutné, aby boli osobne angažovaní v celom procese ich vzniku a uvedení do platnosti a aby tiež boli zainteresovaní na ich dodržiavaní. Ako k tejto neľahkej úlohe pristúpiť a ako pomocou zatraktívnenia komunikácie pravidiel dobre zvládnuť prácu s triedou, o tom pojednáva nasledujúci príspevok. Rituály a rutina vo vyučovacom procese alebo Ako rituály a rutina zaisťujú bezpečie vo vyučovaní Rituály a rutina vo vyučovaní sa zásadným spôsobom podieľajú na jeho predvídateľnosti a prehľadnosti. Nasledujúce kapitoly vás krok za krokom prevedú témou rituálov a rutiny. Naučíte sa rozpoznať všetky dôležité aspekty, ktoré je pri zavádzaní a nácviku rituálov pri vyučovaní bezpodmienečne nutné zohľadniť. Dozviete sa tiež, ako úspešne implementovať rituály a rutinu v náročných triedach.


Parametre

Autor: Christoph Eichhorn