Košík je prázdny
Kategória tovaru

Vývojový vzťah fonematického povedomia a znalosti písmen - Gabriela Málková Seidlová


Kniha ponúka prehľadne spracované poznatky o vývojovom vzťahu fonematického povedomia (zručnosť vedomej a pohotovej manipulácie so slovami na úrovni fonémov) a znalosti písmen, teda zručností odborníkmi považovanými …
Vaša cena 8,70
Vaša cena bez DPH 7,25
 
Dostupnosť Skladom 1 ks
Odosielame v pondelok 20.5.

Podrobný popis

Kniha ponúka prehľadne spracované poznatky o vývojovom vzťahu fonematického povedomia (zručnosť vedomej a pohotovej manipulácie so slovami na úrovni fonémov) a znalosti písmen, teda zručností odborníkmi považovanými za kľúčové predpoklady rozvoja počiatočného čítania.
Čitateľ sa v knihe zoznámi so súčasnými poznatkami o vývojovom vzťahu oboch zručností a nahliadne ich ako predmet cielenej intervencie v predškolských vzdelávacích zariadeniach. Autorka diskutuje význam výskumy podloženej praxe, metodologické otázky intervenčných štúdií a poskytuje cenný materiál z oblasti diagnostiky predčitateľských zručností. Predovšetkým ale detailne predstavuje štúdiu herne poňatého tréningu fonematického povedomia a znalosti písmen v materských školách, poskytuje modely jeho realizácie a prináša poznatky o prínosoch týchto aktivít pre rozvoj predčitárskych i veľmi skorých čitateľských zručností deti vo veku pred nástupom do ZŠ.
Kniha je určená odborníkom aj študentom z radov psychológov, pedagógov, špeciálnych pedagógov logopédov, učiteľov materských škôl, ale aj rodičom detí predškolského veku, ktorých zaujíma problematika vzdelávacích pre-čitateľsky zameraných intervencií.


Parametre

Autor: Gabriela Málková Seidlová