Košík je prázdny
Kategória tovaru

Ak nie si prvý, budeš posledný - Stratégia predaja za účelom ovládania vášho trhu a ako poraziť konkurenciu


Jedinekrát, kedy by mala byť použitá konkurencia, je, keď nad ňou máte prevahu.
Vaša cena 17,40
Vaša cena bez DPH 14,50
 
Dostupnosť Skladom > 5 ks
Odosielame v utorok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Jedinkrát, kedy by mala byť použitá konkurencia, je, keď nad ňou máte prevahu. Nie každý môže získať predaj, vyhrať hru alebo viesť na trhu. V priebehu ekonomického prepadu je oveľa ťažšie predať vaše produkty, udržať si svoju základňu zákazníkov a získať podiel na trhu. Chyby sa stávajú drahšími a neúspechmi skutočnou možnosťou pre tých, ktorí nemajú nadvládu. Zistíte, ako predať svoje produkty, keď ostatní nemôžu, a získať podiel na trhu od svojej konkurencie. Takmer všetky rady ohľadom predaja, ktoré ste sa naučili, vás dostanú na posledné miesto. Prečítajte si túto knihu a zistite, ako dosiahnuť maximálny úspech v obchodovaní! Zistite, ako predávať Dokonca aj v čase ekonomického poklesu, môžete ísť na vrchol svojej kariéry a podnikania - a vrchol je tým správnym miestom, kde byť! Ak vám teória „Nie ste prvá, ste posledná“ dáva preverené nástroje na nájdenie príležitostí a jednaní v súlade s nimi predtým, než tak robí konkurencia. Presné stratégie úspechu vedúce k: •\tPremeňa nepredaného na predaných •\tMaximalizáciu doby vedúcej k maximalizácii predaja •\tPrevrátenie každého cieľa v dohodu HOTOVO •\tZachovanie prehnaného predajného prístupu •\tA oveľa viac... Vaša audiokniha pre zvýšenie predajov V skutočnom svete nedostane každý ocenenie za svoj výkon. Buď zvíťazíte alebo prehráte. Pokiaľ obchodujete aj v čase ekonomického prepadu, víťazstvo znamená jedinú vec: byť prvá. Stane sa to vašou audioknihou na zvýšenie predaja, zvýšenie marží a vytvorenie nových príležitostí bez ohľadu na ekonomiku. Nechajte svojich protivníkov sťažovať sa na mizernú predajnú klímu! Môžu sa schovávať za tieto výhovorky, pretože vy ovládate svoj trh.