Vaša cena | 17,40 € |
Vaša cena bez DPH | 14,50 € |
Dostupnosť | Skladom > 5 ks |
Odosielame v utorok |
Jedinkrát, kedy by mala byť použitá konkurencia, je, keď nad ňou máte prevahu. Nie každý môže získať predaj, vyhrať hru alebo viesť na trhu. V priebehu ekonomického prepadu je oveľa ťažšie predať vaše produkty, udržať si svoju základňu zákazníkov a získať podiel na trhu. Chyby sa stávajú drahšími a neúspechmi skutočnou možnosťou pre tých, ktorí nemajú nadvládu. Zistíte, ako predať svoje produkty, keď ostatní nemôžu, a získať podiel na trhu od svojej konkurencie. Takmer všetky rady ohľadom predaja, ktoré ste sa naučili, vás dostanú na posledné miesto. Prečítajte si túto knihu a zistite, ako dosiahnuť maximálny úspech v obchodovaní! Zistite, ako predávať Dokonca aj v čase ekonomického poklesu, môžete ísť na vrchol svojej kariéry a podnikania - a vrchol je tým správnym miestom, kde byť! Ak vám teória „Nie ste prvá, ste posledná“ dáva preverené nástroje na nájdenie príležitostí a jednaní v súlade s nimi predtým, než tak robí konkurencia. Presné stratégie úspechu vedúce k: •\tPremeňa nepredaného na predaných •\tMaximalizáciu doby vedúcej k maximalizácii predaja •\tPrevrátenie každého cieľa v dohodu HOTOVO •\tZachovanie prehnaného predajného prístupu •\tA oveľa viac... Vaša audiokniha pre zvýšenie predajov V skutočnom svete nedostane každý ocenenie za svoj výkon. Buď zvíťazíte alebo prehráte. Pokiaľ obchodujete aj v čase ekonomického prepadu, víťazstvo znamená jedinú vec: byť prvá. Stane sa to vašou audioknihou na zvýšenie predaja, zvýšenie marží a vytvorenie nových príležitostí bez ohľadu na ekonomiku. Nechajte svojich protivníkov sťažovať sa na mizernú predajnú klímu! Môžu sa schovávať za tieto výhovorky, pretože vy ovládate svoj trh.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov