Vaša cena | 20,40 € |
Vaša cena bez DPH | 17,00 € |
Dostupnosť | Skladom 5 ks |
Odosielame v utorok |
Úspešné návyky vizionárskych spoločností - Preklad bestselleru Built to Last Čo odlišuje skutočne výnimočné a trvalo úspešné firmy od ich konkurencie? Aké spoločné postupy tieto významné firmy po celú dobu svojej existencie uplatňujú? Odpoveď nájdete v dlho očakávanom českom vydaní bestselleru Built to Last! Rovnako ako u prvého bestselleru Ako z dobrej firmy urobiť skvelú (Good to Great) Jim Collins so spoluautorom vychádzajú z podrobného prieskumu vybraných spoločností. Autori sa zamerali na osemnásť skutočne výnimočných a dlhodobo úspešných firiem a každú porovnávali s jedným z ich najväčších konkurentov. Spoločnosti skúmali od úplných začiatkov cez všetky etapy vývoja až po súčasnosť – či už išlo o malé firmy, stredne veľké podniky alebo veľké korporácie. Kniha nabitá stovkami príkladov ponúka praktické koncepty, ktoré môžu byť aplikované manažérmi a podnikateľmi na všetkých úrovniach. Poskytuje majstrovský plán pre vybudovanie organizácií, ktoré budú trvalo prosperovať nielen v tomto storočí, ale aj dlho po ňom.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov