Košík je prázdny
Kategória tovaru

Analýza obsahu mediálnych oznámení - Irena Carpentier - Reifová


Prvú časť publikácie tvoria tri texty sociológov z univerzity v Erlangene-Norimberku, vypracované v rámci spoločného projektu s katedrou masovej komunikácie IKSŽ a Centrom mediálnych štúdií FSV UK.
Vaša cena 7,20
Vaša cena bez DPH 6,00
 
Dostupnosť Skladom 1 ks
Odosielame v pondelok 27.5.

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Prvú časť publikácie tvoria tri texty sociológov z univerzity v Erlangene-Norimberku, vypracované v rámci spoločného projektu s katedrou masovej komunikácie IKSŽ a Centrom mediálnych štúdií FSV UK. Uvádzajú čitateľov do problematiky vzťahu médií a verejnej sféry, ukazujú spôsoby kvantitatívneho rozboru masovo mediovaných oznámení a vyhodnocovania spravodajstva. Druhá časť knihy prináša konkrétne výsledky projektu, ktorý sa zaoberal zobrazovaním tzv. vianočnej krízy v Českej televízii na prelome rokov 2000 a 2001 v spravodajstve Českého rozhlasu.


Parametre

Autor: Irena Carpentier - Reifová