Vaša cena | 7,20 € |
Vaša cena bez DPH | 6,00 € |
Dostupnosť | Skladom 1 ks |
Odosielame v pondelok 27.5. |
Prvú časť publikácie tvoria tri texty sociológov z univerzity v Erlangene-Norimberku, vypracované v rámci spoločného projektu s katedrou masovej komunikácie IKSŽ a Centrom mediálnych štúdií FSV UK. Uvádzajú čitateľov do problematiky vzťahu médií a verejnej sféry, ukazujú spôsoby kvantitatívneho rozboru masovo mediovaných oznámení a vyhodnocovania spravodajstva. Druhá časť knihy prináša konkrétne výsledky projektu, ktorý sa zaoberal zobrazovaním tzv. vianočnej krízy v Českej televízii na prelome rokov 2000 a 2001 v spravodajstve Českého rozhlasu.
Autor: Irena Carpentier - Reifová
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov