Vaša cena | 8,30 € |
Vaša cena bez DPH | 6,92 € |
Dostupnosť | Skladom > 5 ks |
Odosielame v pondelok 24.6. |
Monografia Markéty Lošťákovej je určená pre tých, ktorí sa hlbšie zaujímajú o svet filmu a jeho presah do oblasti tlačených médií. Kniha sa zaoberá filmovým divákom v medzivojnovom období 20. storočia. K jeho ucelenému obrazu dochádza dôkladnou analýzou filmových periodík a mapovaním situácie vo vtedy sa rozmáhajúcom kinematografickom priemysle. Rozborom jednotlivých metód, ako osloviť masové publikum a udržať v ňom ďalší čitateľský aj divácky záujem, sa autorka doberá k predstave modelového čitateľa filmových periodík. Kniha súčasne približuje úzke prepojenie dvoch spolu zdanlivo nesúvisiacich médií – filmu a časopisu. Celkovú situáciu vtedajšieho časopisecko-filmového poľa dokresľuje priblížením dobového kultúrneho kontextu, ktorý rozmáhajúci sa film aj filmové periodiká mnohokrát prirovnával až k brakovej literatúre.
Autor: Markéta Lošťáková
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov