Vaša cena | 25,40 € |
Vaša cena bez DPH | 21,17 € |
Dostupnosť | Skladom > 5 ks |
Odosielame v pondelok 27.5. |
Fínsky teoretik médií Jussi Parrika v tejto publikácii predstavuje vznikajúcu oblasť archeológie médií. Je to spôsob uvažovania o kultúrach nových médií prostredníctvom poznatkov o médiách, ktoré boli nové v minulosti, a to často s dôrazom na zabudnuté či bizarné aparáty, postupy a vynálezy. Archeológia médií však nie je jednou metodológiou alebo teóriou. Autor ju preto uvádza do kontextu ďalších kľúčových odvetví mediálnych štúdií, ako sú filmové či softvérové štúdiá, genealógia imaginárnych médií, nemecká teória médií či teória materiality médií.
Autor: Jussi Parrika, Jussi Parikka
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov