Košík je prázdny
Kategória tovaru

Deutsch im Tourismus - Nemčina pre pracovníkov cestovného ruchu - 2. vydanie


Druhé vydanie úspešnej učebnice „Deutsch im Tourismus“ je určená žiakom stredných alebo vyšších odborných škôl cestovného ruchu a pracovníkom v oblasti cestovného ruchu, ktorí sa chcú buď v odborne zameraných …
Predaj ukončený

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Druhé vydanie úspešnej učebnice „Deutsch im Tourismus“ je určená žiakom stredných alebo vyšších odborných škôl cestovného ruchu a pracovníkom v oblasti cestovného ruchu, ktorí sa chcú buď v odborne zameraných jazykových kurzoch alebo v samoštúdiu jazykovo zdokonaliť. Predpokladá základné jazykové znalosti v rozsahu dvoch dielov učebníc „Nemčiny pre jazykové školy“, príp. „Sprechen Sie Deutsch?“. Jej obsahom je odborná komunikácia v základných oblastiach cestovného ruchu – v hotelierstve, vo verejnom stravovaní, cestovných kanceláriách av kúpeľníctve. Odráža množstvo reálnych situácií, do ktorých sa dostáva recepčný, hotelový manažér, čašník, sprievodca či pracovník kúpeľníctva. Tématicky je preto učebnica veľmi pestrá: Užívateľ sa zoznámi s jazykovými prostriedkami, potrebnými pri vybavovaní najrôznejších prianí, otázok či sťažností hotelového hosťa vrátane otázok na mesto, okolie, služby či počasie. Osvoja si rečové zručnosti pri obsluhe hosťa v reštaurácii počnúc ponuku jedál a nápojov, prevzatím objednávky či telefonickej rezervácie a platením končiac. Naučia sa privítať cestovnú skupinu, vykonávať mestom a zodpovedať časté otázky kladené cestovnému sprievodcovi popr. sprievodcovi mestom. Je uvedený do komunikácie v oblasti wellness a kúpeľníctva. Aj keď je najväčšia pozornosť venovaná každodennej pracovnej komunikácii, nie sú zanedbané ani ďalšie poslania jazykovej výučby. Študujúci si rozšíri aj svoje odborné znalosti - napr. o členení hotelov, parahotelníctve, kongresovej turistike, hodnotení hotelov, premene našich stravovacích návykov, typológii kúpeľných hostí, významných osobnostiach v oblasti cestovného ruchu ako boli Karl Baedecker alebo Cäsar Ritz ai. Pozornosť je venovaná aj nemecky hovoriacim krajinám a ich cestovnému ruchu aj jazykovým zvláštnostiam rakúskej nemčiny. Pritom je sústavne porovnávané s českou realitou, popr. sú študujúci na takéto porovnanie nabádaní. Ako ukazuje zbežný pohľad na obsah učebnice, je tu rozvíjaná aj zručnosť písomnej profesnej komunikácie, najmä hotelovej korešpondencie. Užívateľ sa v súvislosti s témou danej lekcie zoznámi so základnými typmi vzorových listov hotelovej korešpondencie (dopyt, žiadosť o rezerváciu, ponuka, potvrdenie stavu rezervácie, sťažnosť, reklamácia atď.). V každej lekcii je tiež nacvičované počúvanie s porozumením. Ide predovšetkým o texty dialógické – sú nahrané rodenými hovorcami. Nahrávky týchto textov na CD sú pripojené k učebnici.