Vaša cena | 10,90 € |
Vaša cena bez DPH | 9,08 € |
Dostupnosť | Skladom 4 ks |
Odosielame v pondelok 27.5. |
Cieľom predloženej kolektívnej monografia je ponúknuť sondy do českého myslenia o (masových) médiách medzi rokmi 1918 až 1938. Jednotlivé kapitoly sú v prevažnej väčšine nesené formou "prípadových" štúdií, kedy sa ich autori zameriavajú na špecifický fenomén v rámci toho ktorého masového média (tlač , filmové médium, rozhlas) a následná analýza si kladie nárok na ukotvenie daného javu v kontexte tendencií myslenia o tom, aká je charakteristika daného média, čo ho robí signifikantným, aká je jeho konštitutívna úloha av neposlednom rade aj vyznačovanie jeho diferencií od iných médií . Materiál, z ktorého autori kolektívnej monografia vychádzajú, je značne rôznorodý: na jednej strane sa jedná o knihy či state alebo časopisecké polemiky, ktoré sa buď explicitne obracajú k tematizácii daného média, alebo o tie tlačené materiály, ktoré hľadajú načrtnutú tému skôr implicitne.
Autor: Martin Charvát, Jan Jirák
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov