Košík je prázdny
Kategória tovaru

Kvalita softvéru - Teória a prax


Informačné technológie a telekomunikácie dnes zásadne ovplyvňujú prakticky všetky aspekty života modernej spoločnosti, rovnako ako samotnú globálnu ekonomiku.
Vaša cena 11,60
Vaša cena bez DPH 9,67
 
Dostupnosť Skladom 2 ks
Odosielame vo stredu

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Informačné technológie a telekomunikácie dnes zásadne ovplyvňujú prakticky všetky aspekty života modernej spoločnosti, rovnako ako samotnú globálnu ekonomiku. Rastúca integrácia a závislosť na softvéri v najrôznejších podobách logicky zvyšujú požiadavky na jeho kvalitu. Táto publikácia sa zaoberá komplexným pohľadom na jednotlivé aspekty kvality softvéru a ich vzájomné vzťahy. Autori predstavujú základné koncepty kvality a ich vývoj, modelovanie kvality a jej meranie prostredníctvom procesných a produktových modelov, využitie radu technických noriem a rámcov pre zavádzanie a zlepšovanie kvality naprieč životným cyklom vývoja softvéru, problematiku manažmentu kvality na úrovni organizácie i projektov a prax na technickej úrovni riadenie kvality vo vzťahu ku kvalite návrhu a zdrojového kódu. Uvedené témy v danom rozsahu predstavujú nevyhnutný základ pre holistický prístup ku kvalite softvéru, ktorého zmyslom je v organizácii ustanoviť a udržiavať kultúru kvality, ktorá je do produktov vstavovaná plánovane, priebežne a trvalo. Primárne je tak táto kniha určená manažérom kvality, vývoja a členom stredného manažmentu zodpovedným za implementáciu politík a plánov vrcholového vedenia, sekundárne potom pracovníkom zaisťovania a riadenia kvality v oblasti informačných technológií.