Vaša cena | 8,50 € |
Vaša cena bez DPH | 7,08 € |
Dostupnosť | Skladom 2 ks |
Odosielame v utorok |
Nová kniha o marketingovom výskume, ktorú pripravilo desať uznávaných expertov z odboru, nemá svojou praktickosťou a aktuálnosťou poznatkov na trhu konkurenciu. Publikácia je určená všetkým, ktorí marketingový výskum využívajú – od pracovníkov marketingu firiem a iných organizácií cez realizátorov výskumných projektov až po vysokoškolských študentov. Autori v knihe reflektujú moderné technológie a postupy, jednotlivé témy ponímajú prakticky s ohľadom na slovenské podmienky aj medzinárodný trh. Zoznámite sa s úlohou marketingového výskumu, so zásadami správnych formulácií pri zadávaní výskumných projektov as konkrétnymi metódami a technikami kvantitatívneho a kvalitatívneho výskumu. Veľká pozornosť je zameraná na moderné metódy výskumu, napr. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a ďalšie inovatívne metódy. Zvláštna časť je venovaná meraniu médií a mediálnym výskumom. Kniha prináša aj množstvo praktických aplikácií z oblasti produktových a cenových testov, výskumu životného štýlu i testov reklamných kampaní. V závere autori radia, ako postupovať pri výbere výskumnej agentúry a venujú sa etike v odbore.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov