Košík je prázdny
Kategória tovaru

Marketingový výskum - Postupy, metódy, trendy


Nová kniha o marketingovom výskume, ktorú pripravilo desať uznávaných expertov z odboru, nemá svojou praktickosťou a aktuálnosťou poznatkov na trhu konkurenciu.
Vaša cena 8,50
Vaša cena bez DPH 7,08
 
Dostupnosť Skladom 2 ks
Odosielame v utorok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Nová kniha o marketingovom výskume, ktorú pripravilo desať uznávaných expertov z odboru, nemá svojou praktickosťou a aktuálnosťou poznatkov na trhu konkurenciu. Publikácia je určená všetkým, ktorí marketingový výskum využívajú – od pracovníkov marketingu firiem a iných organizácií cez realizátorov výskumných projektov až po vysokoškolských študentov. Autori v knihe reflektujú moderné technológie a postupy, jednotlivé témy ponímajú prakticky s ohľadom na slovenské podmienky aj medzinárodný trh. Zoznámite sa s úlohou marketingového výskumu, so zásadami správnych formulácií pri zadávaní výskumných projektov as konkrétnymi metódami a technikami kvantitatívneho a kvalitatívneho výskumu. Veľká pozornosť je zameraná na moderné metódy výskumu, napr. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a ďalšie inovatívne metódy. Zvláštna časť je venovaná meraniu médií a mediálnym výskumom. Kniha prináša aj množstvo praktických aplikácií z oblasti produktových a cenových testov, výskumu životného štýlu i testov reklamných kampaní. V závere autori radia, ako postupovať pri výbere výskumnej agentúry a venujú sa etike v odbore.