Košík je prázdny
Kategória tovaru

Mediálna smrť konsenzu - kol.


V posledných zhruba dvadsiatich rokoch silnie varovná až panická tónina politicko-mediálneho diskurzu, ktorá – hoci v podstate nevyslovene – operuje s predstavou hlboko dysfunkčného stavu verejnej diskusie a oslabenia, …
Vaša cena 12,20
Vaša cena bez DPH 10,17
 
Dostupnosť Skladom > 5 ks
Odosielame v pondelok 27.5.

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

V posledných zhruba dvadsiatich rokoch silnie varovná až panická tónina politicko-mediálneho diskurzu, ktorá – hoci v podstate nevyslovene – operuje s predstavou hlboko dysfunkčného stavu verejnej diskusie a oslabenia, či dokonca ochromenia možností demokratického rozhodovania. Konštitutívnym rysom tohto výkladu súčasnej situácie je práve spomínaná nezmieriteľná polarizácia (a neochota sa angažovať). Predkladaná publikácia Mediálna smrť konsenzu si túto tóninu nezmieriteľnej polarizácie berie ako východiskovú polohu svojho kriticko-analytického prístupu a snaží sa ju podrobiť detailnejšiemu rozboru. Ak platí téza o (nezmieriteľnej) polarizácii, potom sa ponúka otázka, ako je táto polarizácia traktovaná (posilňovaná či oslabovaná) samotnými médiami. Väčšina úvah na túto tému má povahu veľmi všeobecnú a mediálnu produkciu chápe ako "hyperobjekt", ktorý nie je možné nahliadnuť vcelku, ale len rozfázovane, po častiach, neúplne. Autorský tím na toto obmedzenie pristúpil a snaží sa postihnúť, ako sa nezmieriteľná polarizácia (ak existuje) prejavuje v médiu navýsosť konsenzuálnym svojou masovo konzumnou podstatou, v televízii.


Parametre

Autor: Markéta Škodová, kol.