Košík je prázdny
Kategória tovaru

Moderný retail marketing


Retail je jednou z najvýznamnejších oblastí fungovania trhu v SR. Nejde len o klasický obchodný model, ale o významný marketingový článok – retaileri budujú nové komplexné marketingové stratégie a marketingovú …
Vaša cena 7,00
Vaša cena bez DPH 5,83
 
Dostupnosť Skladom 2 ks
Odosielame v utorok

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Retail je jednou z najvýznamnejších oblastí fungovania trhu v SR. Nejde len o klasický obchodný model, ale o významný marketingový článok – retaileri budujú nové komplexné marketingové stratégie a marketingovú komunikáciu. To ovplyvňuje nielen trh ako celok, ale aj obchod a marketing obchodných spoločností pôsobiacich na trhu. Táto kniha prináša detailnú analýzu prostredia retail marketingu, všetkých kľúčových faktorov a ich štrukturálne spracovanie do komplexného materiálu. Štúdia má nielen teoretický, ale aj praktický dosah a prináša základné stavebné prvky na spracovanie retail marketingových a komunikačných stratégií a taktík jednotlivými článkami retailového trhu. Kniha je ideálna ako učebnica pre študentov marketingových odborov, svoje uplatnenie však nájde aj u širokej odbornej verejnosti.