Vaša cena | 16,10 € |
Vaša cena bez DPH | 13,42 € |
Dostupnosť | Skladom > 5 ks |
Odosielame v pondelok 3.6. |
Obchodná značka sa stala v 20. storočí fenoménom a zostáva ním aj naďalej. Pre mnohých zákazníkov je vodítkom pri nákupoch, pre množstvo aktivistov symbolom vydriedstva a rozťahovačnosti globálneho kapitálu. Wally Olins bez emócií vysvetľuje, ako a prečo značky vôbec vznikli, ako slúžili a slúžia svojim majiteľom i zákazníkom, a ako sa mení ich používanie a fungovanie v globalizovanom svete. Svoj výklad sprevádza konkrétnymi príkladmi, takže je zrozumiteľný aj laikovi, ale rovnako tak je aj užitočný všetkým, ktorí so značkou pracujú alebo pracovať chcú.
Autor: Wally Olins
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov