Vaša cena | 56,50 € |
Vaša cena bez DPH | 47,08 € |
Dostupnosť | Skladom > 5 ks |
Odosielame v utorok 14.5. |
Socialistická reklama je často pozeraná ako nezmysel, protirečenia, alebo prinajmenšom paradox. V povojnovom Československu, podobne ako v ďalších krajinách východnej Európy, však jednalo o etablovaný odbor zamestnávajúci desaťtisíce kreatívnych pracovníkov rôznych čiastkových zameraní, ktorého činnosť bola minimálne od šesťdesiatych rokov podložená výskummi trhu, publika i účinnosti propagačných prostriedkov. Kolektívna monografia Spotrebná imaginácia komunistickej diktatúry pristupuje k povojnovej reklame ako k forme komunikácie, v ktorej sa špecificky pretínajú záujmy štátnej hospodárskej politiky v oblasti priemyslu a obchodu, spotrebná kultúra, umelecký svet a premieňajúce sa podmienky mediálnej prevádzky. Výpravná publikácia predstavuje ako kľúčové inštitúcie, osobnosti a kanály reklamy, tak vhľad do jazyka a obrazov socialistickej spotrebnej kultúry. - Vychádza v spolupráci s Národným múzeom za podpory Ministerstva kultúry SR.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov