Košík je prázdny
Kategória tovaru

Spotrebná imaginácia štátneho socializmu - Reklama v Československu 1948-1989


Socialistická reklama je často nazeraná ako nezmysel, protirečenia, alebo prinajmenšom paradox.
Vaša cena 56,50
Vaša cena bez DPH 47,08
 
Dostupnosť Skladom > 5 ks
Odosielame v utorok 14.5.

Výpredaj tovarov tejto kategórie - zľavy až 80%


Podrobný popis

Socialistická reklama je často pozeraná ako nezmysel, protirečenia, alebo prinajmenšom paradox. V povojnovom Československu, podobne ako v ďalších krajinách východnej Európy, však jednalo o etablovaný odbor zamestnávajúci desaťtisíce kreatívnych pracovníkov rôznych čiastkových zameraní, ktorého činnosť bola minimálne od šesťdesiatych rokov podložená výskummi trhu, publika i účinnosti propagačných prostriedkov. Kolektívna monografia Spotrebná imaginácia komunistickej diktatúry pristupuje k povojnovej reklame ako k forme komunikácie, v ktorej sa špecificky pretínajú záujmy štátnej hospodárskej politiky v oblasti priemyslu a obchodu, spotrebná kultúra, umelecký svet a premieňajúce sa podmienky mediálnej prevádzky. Výpravná publikácia predstavuje ako kľúčové inštitúcie, osobnosti a kanály reklamy, tak vhľad do jazyka a obrazov socialistickej spotrebnej kultúry. - Vychádza v spolupráci s Národným múzeom za podpory Ministerstva kultúry SR.