Vaša cena | 12,40 € |
Vaša cena bez DPH | 10,33 € |
Dostupnosť | Skladom 1 ks |
Odosielame v utorok |
Cieľom tejto publikácie je „navrhnúť metodiku využitia stakeholderskej analýzy ako nástroja strategickej analýzy“. Na tento účel je teda najprv preskúmaný vývoj a súčasný stav stakeholderskej teórie, následne sú na empirických dátach skúmané faktory dôležitosti generických stakeholderských skupín a potom sú tieto poznatky využité na formuláciu postupu stakeholderskej analýzy tak, aby bola v strategickej analýze čo možno najprospešnejšia. Prínosom práce je nielen samotný návrh metodiky, ale aj vyhodnotenie faktorov dôležitosti stakeholderov na základe empirického šetrenia v 432 podnikoch, a to pomocou ako bivariačných techník, tak učiacich sa metód štatistického rozpoznávania obrazov – sekvenčného dopredného plávajúceho výberu.
Pre vstup na túto webovú stránku prosím potvrďte, že spĺňate vekovú hranicu 18 rokov